Working Power: 7.5~15KW(10-20HP)
Free Air Delivery: 0.41~2.4m³/min(14.5~84.7cfm)
Working Pressure: 7/8/10bar(101.5/116/145 psig)
יתרונות המערכת:
• PMVSD- טווח מהירות הפעלה בין 40% עד 100% התאמה מדויקת בין ביקוש נתון לספיקה אופטימלית. • רדיאטור בעל נפח קירור גדול ב-30% מכמות האוויר הנדחסת. • מנוע מגנטי קבוע 'יעילות פרמיום'. • מגיע על גבי מיכל אופקי מיוחד שפותח ביפן שתורם לחיסכון באחסון המדחס , כמו כן אגן השמן מחובר לתוך מיכל הלחץ ופותח בפטנט ייחודי שמאכלס בתוכו כמות שמן נמוכה מהסטנדרט ובשל כך עלויות התחזוקה נמוכות יותר. • דגמי PM- מהירות סיבובי הבורג הקיימים ביחידות דחיסה נמוכים בין -30% ל- 70% ביחס למתחרות, יחידות הבורג מיוצרות בפטנטים ייחודיים על מנת להגיע למקסימום ספיקת אויר ובמינימום שחיקה . • הנעה ישירה יחס העברה 1:1 באמצעות טאפר (0% הפסדי העברה) ללא דרישת תחזוקה כלל. • מנוע חשמלי באטימות IP65 מקורר שמן (אטימות מפני חדירת נוזלי אקלים ואבק כבד). • עיצוב חדשני ומיוחד שחוסך במקום אחסון וברכישת מיכל לחץ נוסף. • VSD אינטגרלי בעיצוב חדשני וקל לתפעול ותחזוקה. • עיצוב אגן השמן מיוצר בפנטנט מיוחד המביא להקטנה תכולת השמן ולחיסכון בתחזוקה עתידית במוצרים מתכלה • עוצמת רעש נמוכה מאוד, בממוצע 68dB • מפריד שמן/אוויר גדול ב- 30% מהנורמל. • מרווח גדול בין זמני תחזוקה. • תחזוקה חסכונית ויעילה. • מסך מגע צבעוני מלא הכולל מגוון רחב של פונקציות וביניהם תזמון לעבודה אוטומטית (כסטנדרט). • עיצוב חדשני וקומפקטי. • גישה נוחה לשירותי תחזוקה.

המערכת מורכבות בטכנולוגיית מנוע מגנטי קבוע באטימות גבוה של IP65 ובעלת נצילות מנוע מעל לדירקטיבה הבין-לאומית ברמת IE4 המנוע החשמלי מקורר שמן ואמיד עד ל-180ċ תכונה זו מקנה אפקטיביות מקסימלית בכל תנאי עבודה שיוצבו.

המנוע ויחידת הדחיסה מחוברים ישירות ובעלי יחס העברה 1:1 . ללא גיר בוקס או שחיקת קופלונוג (מסב מתאם) או רצועות . המנועים ויחידות הדחיסה לא דורשות תחזוקה כלל ונבדקו בעבודה רציפה למעל 100,000 ש"ע ונמצאו אמינים ביותר. עבודת המדחסים הינה שקטה במיוחד וניתנת להפעלה ולעבודה 24/7 למשך 365 ימים בתוך אזורים מאוישים ללא סיכון בטיחותי. כל המנועים ויחידות הדחיסה מיוצרים בפס ייצור ייחודי של חברת היצרן בתוך שטחי הייצור ומשולבים בעשרות פטנטים רשומים .

סדרת PM מחזיקה ביתרונות הכי טובים בענף!!! ניתן להגיע ל- כ-%60 חסכון שנתי בצריכת החשמל . המדחס שומר על לחץ עבודה וטמפ' עבודה קבועה בכל עת. אפקטיבי מאוד גם במהירויות סל"ד נמוכות. עלויות תחזוקה מינימליות.

● עמידה בתקנים בינלאומיים CE、UL、CUL、ROHS ● עמידה בדרישות איכות Meet EMC c3 and C2 requirements ● מערכת קירור עצמאית. ● האינוורטר בנוי במארז הגנתי ומותאם לעבודה גם בתנאים הקשים ביותר.

מגיע על גבי מיכל אופקי מיוחד שפותח ביפן שתורם לחיסכון באחסון המדחס , כמו כן אגן השמן מחובר לתוך מיכל הלחץ ופותח בפטנט ייחודי שמאכלס בתוכו כמות שמן נמוכה מהסטנדרט ובשל כך עלויות התחזוקה נמוכות יותר.
אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לאפשר תפקוד בסיסי ולבצע פונקציות מסוימות. כאן ניתן לנהל כל קטגוריה.