מעוניינים במדחס איכותי? הגעתם למקום הנכון

השאירו פרטים ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

    קומפרסור ללא שמן

    כאשר אתם משקיעים זמן, משאבים ואפילו כסף בתכנון של חלל פנים מושלם לפעילות תעשייתי, אתם רוצים לחשוב גם על פתרונות ליצירה תנאי איוורור שמתאימים לכל סוג של פעילות בחברה שלכם. בין היתר, צריך להבין איך אתם מוצאים פתרונות להתקנה והתאמה של קומפרסור ללא שמן בשביל לייצר תנועה חלקה של אוויר אל תוך חלל הפנים בשליטה מושלמת שלכם. ולכן, אתם רוצים לעבוד בשיתוף פעולה מקצועי הדוק ביחד עם אנשי הצוות של חברת טל מדחסים, ‏על מנת לדעת אלו פתרונות יכולים להתאים לצרכים שלכם ואיך לבחור את הפתרון הנכון גם מבחינת העלויות.

    היתרונות לבחירת קומפרסור ללא שמן

    ‏בכל מה שקשור לבחירה להתקין קומפרסור ללא שמן, יש כמה וכמה יתרונות מקצועיים מוכרים בשוק של ימינו, שיכולים לאפשר לכם לקחת את ההחלטה בראש שקט. ‏קודם כל מדובר על מוצר עוצמתי מאוד מבחינת ניצול האנרגיה, אשר מאפשר לכם לשלוט בכמות אוויר גדולה גם כאשר אתם נמצאים בלחץ של יצור מוגבר. מעבר לכך, המערכת היא מערכת טכנולוגית חכמה מאוד שמאפשרת לכם לזהות כושלים, בעיות, ואתגרים, בקלות יחסית, מה שאומר שאתם תוכלו לשמור על התחזוקה לאורך זמן בצורה נוחה מאוד. ‏כמו כן, ניתן להתקין את המערכת כמעט בכל אזור במפעל שלכם ולהתאים את המערכת לשימושים שונים, בשביל לתת את הפתרון המושלם לכל סוג של פעילות תעשיה מקצועית שאתם מתכננים.

    התאמה מושלמת היא עניין של תכנון מקדים

    ‏כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה על מנת להגיע למצב שבו אתם מתקינים קומפרסור ללא שמן שמתאים לחלל הפנים שלכם הוא לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי המקצוע. ‏התכנון המוקדם של מבנה חלל הפנים מאפשר לכם להתקין את המערכת באזורים ‏המתאימים מבלי להפריע לפעילות השגרתית של הצוות ותוך תשומת הלב לדרישות מקצועיות שלכם ושל אנשי המקצוע בתוך החברה ‏שלכם. ולכן חשוב לכם לעבוד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת טל מדחסים מהיום הראשון, וליצור את כל הפתרונות שאתם צריכים בפעם אחת.

    קומפרסורים יכולים להתחלק לשני סוגים קומפרסור ללא שמן וקומפרסור שמן. מדחסים נטולי שמן אינם זקוקים להחלפת שמן, והחלקת בוכנה נעשית על ידי שימוש בחומרי חיכוך נמוכים, יחידות אלו קלות בהרבה אך לא חזקות במיוחד. חברת טל מדחסים מספקת שירותים למדחסים מכל הסוגים ובכתבה זו נעשה השואה בין שני סוגים אלו.

    השוואה בין קומפרסור ללא שמן לקומפרסור שמן

    מדחסי שמן דורשים שמן מדחס מיוחד, אותו יש למלא מעת לעת ולהחליף כל הזמן. מכשירים אלו חזקים יותר ובעלי ביצועים גבוהים יותר.

    מערכת הסיכה במדחסים מפחיתה את כוח החיכוך בין חלקים נעים, מה שמפחית את צריכת כוח המנוע על ידי הכלי.

    עבור קבוצת הבוכנה, נקודה חשובה היא נוכחות של טמפרטורה נמוכה, וסרט השמן המופיע בין דפנות הצילינדר והבוכנה מגביר את מידת האיטום. וכמובן, שימון מגן על חלקי המדחס מפני קורוזיה.

    אם אתה רוצה לקחת מדחס, אז אתה צריך לבחור אותו על סמך האזור שבו ובאיזה קצב עבודה הוא ישמש.

    אז, קומפרסור ללא שמן משמשים בדרך כלל לעבודה נדירה, כלומר לפי הצורך. לדוגמה, התקנים קואקסיאליים נטולי שמן מומלצים לעבודה תקופתית בסדנאות, קוטג'ים, בתים, מוסכים.

    יתרונות וחסרונות של קומפרסור ללא שמן

    למרות שהם עשויים מחומרים מודרניים עם חיכוך ועמידות בפני שחיקה נמוכים מאוד, יש להם משך פעולה קצר למדי, שמוגבל ל-9-12 דקות בשעה. חריגה ממגבלת הזמן המותרת עלולה להוביל להתחממות יתר של הכלי ולכשל מוקדם שלו.

    הם אינם מתאימים לעבודה מסביב לשעון, אך מצוינים לצביעה קלה, ניפוח צמיגים או ניפוח. עם פעולה תקינה, עוצמת המשאבים של מדחסים אלו מגיעה ל-1000 שעות. למכשירים אלו יחס אופטימלי של איכות ומחיר, מידות ומשקל קטנים ולכן קלים להובלה, והיעדר הצורך במילוי שמן מקל על התחזוקה.

    כלי שמן קואקסיאליים מתאימים כבר לעבודה יומיומית למשך מספר שעות. הם יכולים לשמש לעבודה רציפה במשך 15-20 דקות בשעה, אבל לא יותר, כי אחרת הם יכולים גם להתחמם יתר על המידה ולהיכשל.

    ניתן לראות סוגים שונים של מדחסים באתר אינטרנט של חברת טל מדחסים.

    מעוניינים במדחס איכותי? אל תתפשרו

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      חברה לקידום אתרים ובניית אתריםם