Working Power: 7.5~15KW(10-20HP)
Free Air Delivery: 0.41~2.4m³/min(14.5~84.7cfm)
Working Pressure: 7/8/10bar(101.5/116/145 psig)
יתרונות המערכת:
• PMVSD- טווח מהירות הפעלה בין 40% עד 100% התאמה מדויקת בין ביקוש נתון לספיקה אופטימלית. • רדיאטור בעל נפח קירור גדול ב-30% מכמות האוויר הנדחסת. • מנוע מגנטי קבוע 'יעילות פרמיום'. • מגיע על גבי מיכל אופקי מיוחד שפותח ביפן שתורם לחיסכון באחסון המדחס , כמו כן אגן השמן מחובר לתוך מיכל הלחץ ופותח בפטנט ייחודי שמאכלס בתוכו כמות שמן נמוכה מהסטנדרט ובשל כך עלויות התחזוקה נמוכות יותר. • דגמי PM- מהירות סיבובי הבורג הקיימים ביחידות דחיסה נמוכים בין -30% ל- 70% ביחס למתחרות, יחידות הבורג מיוצרות בפטנטים ייחודיים על מנת להגיע למקסימום ספיקת אויר ובמינימום שחיקה . • הנעה ישירה יחס העברה 1:1 באמצעות טאפר (0% הפסדי העברה) ללא דרישת תחזוקה כלל. • מנוע חשמלי באטימות IP65 מקורר שמן (אטימות מפני חדירת נוזלי אקלים ואבק כבד). • עיצוב חדשני ומיוחד שחוסך במקום אחסון וברכישת מיכל לחץ נוסף. • VSD אינטגרלי בעיצוב חדשני וקל לתפעול ותחזוקה. • עיצוב אגן השמן מיוצר בפנטנט מיוחד המביא להקטנה תכולת השמן ולחיסכון בתחזוקה עתידית במוצרים מתכלה • עוצמת רעש נמוכה מאוד, בממוצע 68dB • מפריד שמן/אוויר גדול ב- 30% מהנורמל. • מרווח גדול בין זמני תחזוקה. • תחזוקה חסכונית ויעילה. • מסך מגע צבעוני מלא הכולל מגוון רחב של פונקציות וביניהם תזמון לעבודה אוטומטית (כסטנדרט). • עיצוב חדשני וקומפקטי. • גישה נוחה לשירותי תחזוקה.
המערכת מורכבות בטכנולוגיית מנוע מגנטי קבוע באטימות גבוה של IP65 ובעלת נצילות מנוע מעל לדירקטיבה הבין-לאומית ברמת IE4 המנוע החשמלי מקורר שמן ואמיד עד ל-180ċ תכונה זו מקנה אפקטיביות מקסימלית בכל תנאי עבודה שיוצבו.
המנוע ויחידת הדחיסה מחוברים ישירות ובעלי יחס העברה 1:1 . ללא גיר בוקס או שחיקת קופלונוג (מסב מתאם) או רצועות . המנועים ויחידות הדחיסה לא דורשות תחזוקה כלל ונבדקו בעבודה רציפה למעל 100,000 ש"ע ונמצאו אמינים ביותר. עבודת המדחסים הינה שקטה במיוחד וניתנת להפעלה ולעבודה 24/7 למשך 365 ימים בתוך אזורים מאוישים ללא סיכון בטיחותי. כל המנועים ויחידות הדחיסה מיוצרים בפס ייצור ייחודי של חברת היצרן בתוך שטחי הייצור ומשולבים בעשרות פטנטים רשומים .
סדרת PM מחזיקה ביתרונות הכי טובים בענף!!! ניתן להגיע ל- כ-%60 חסכון שנתי בצריכת החשמל . המדחס שומר על לחץ עבודה וטמפ' עבודה קבועה בכל עת. אפקטיבי מאוד גם במהירויות סל"ד נמוכות. עלויות תחזוקה מינימליות.
● עמידה בתקנים בינלאומיים CE、UL、CUL、ROHS ● עמידה בדרישות איכות Meet EMC c3 and C2 requirements ● מערכת קירור עצמאית. ● האינוורטר בנוי במארז הגנתי ומותאם לעבודה גם בתנאים הקשים ביותר.
מגיע על גבי מיכל אופקי מיוחד שפותח ביפן שתורם לחיסכון באחסון המדחס , כמו כן אגן השמן מחובר לתוך מיכל הלחץ ופותח בפטנט ייחודי שמאכלס בתוכו כמות שמן נמוכה מהסטנדרט ובשל כך עלויות התחזוקה נמוכות יותר.