מעוניינים במדחס איכותי? הגעתם למקום הנכון

השאירו פרטים ותהנו ממגוון הטבות ומבצעים

    חסכון באנרגיה השוטפת- האם שקלתם את עלות הפעלת מדחס האויר שלכם?

    חסכון משמעותי בצריכת האנרגיה

     

    בדרך כלל ע"י שימוש במדחסים  בעלי משנה תדר עשוי להשיג חיסכון באנרגיה של עד- 25%, מערכות האינוורטר שלנו עובדות בהספק לינארי ,משמעות ההספק הוא שהמדחס מתאים את תפוקת האויר לביקוש האויר  בכל רגע נתון כלומר אם בית  החרושת שלכם צורך בחלק מהזמן 50% , מיכולת תפוקת האויר של המדחס , מערכות הבקרה היחודיות שלנו יתאימו את הדרישות ,

    חסכון אופייני בד"כ עומד על 38.0%  ובתנאים מסויימים יכול להגיע עד 60% חסכון מצריכת החשמל שלכם.

    כדי לקבל כלי  אומדן לחסכון באנרגיה  ע"י שימוש במדחסים של SCR COMP אשר נבדקו ונסמכו בכל הדריקטיבות והתנאים הדרושים.

    ניתן לבצע חישובים לחסכון בחשמל דרך אתר החברה,לחישוב לחץ כאן .

    עם הלחץ היומיומי של ניהול העסק שלך קל להתעלם מהעלות של הפעלת מדחס האוויר , כל עוד זה מעלה אוויר ושומר על הפעלת המכונות אז הכל בסדר?

    השימוש באוויר דחוס כמקור אנרגיה אינו יעיל ביותר בייחוד שכ- 80% מהאנרגיה המשמשת לדחיסת האוויר נאבדת לחום. כאשר אוויר דחוס עולה כל כך הרבה, חיוני שתפיק את האוויר הדחוס שלך בצורה חסכונית באנרגיה.

    מדחסי אוויר במהירות משתנה הם כבר לא מוצרים יקרים עד כדי גיחוך, עם מדחס אוויר SCR המסופק על ידי טל מדחסים, יהיה לך ציוד חדשני ואמין וחסכוני באנרגיה המסופק במחיר ללא תחרות.

    לקוחותינו  שהשתמשו במדחס אוויר במהירות קבועה של 15 קילוואט  חסכו כ-10,000ש"ח לשנה בממוצע על ידי מעבר למדחס במהירות משתנה תוצרת  SCR COMP,

    חיסכון נהדר לעומת השקעה מגוחכת. .

    לקוח יקר, לא משנה מה השקפותיה של חברתך בנושא בזבוז אנרגיה וההתחייבות, כולנו יכולים להסכים שחיסכון בעלויות האנרגיה הוא בראש סדר העדיפויות עבור כל עסק במאה ה -21.

    אם יש לך מדחס אוויר ישן במהירות קבועה, חשוב שתשקול אם מדחס האוויר שלך מתאים ליישום ובין אם אתה שוקל לקנות מדחס אוויר חדש במהירות קבועה.

    אנו מספקים ייעוץ ללא עלות, אנו יכולים להמליץ ​​על מנת להבטיח כי מדחס האוויר שלך מוגדר כהלכה.

     

     

    עם ייעוץ חינם ופתרונות לחיסכון באנרגיה שיכולים לחסוך לך עשרות אלפי שקלים בשנה והכל תוך צמצום בעליויות רכישה ואינסוף אפשרויות לתפעול, אז מה יש לך להפסיד ?!

    מעוניינים במדחס איכותי? אל תתפשרו

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      חברה לקידום אתרים ובניית אתריםם